18 november 2014

Afscheid Piet Hamelink

Na een indrukwekkende staat van dienst voor de PvdA op Noord-Beveland van enkele tientallen jaren heeft Piet Hamelink zijn bestuursfuncties neergelegd. Hij had tijdig aangegeven het tijd te vinden voor een eigen nieuwe uitdaging, maar ook voor opvolging van zijn bestuurlijke PvdA-activiteiten op Noord-Beveland. Vooralsnog is in deze opvolging voorzien doordat zich een drietal Noord-Bevelandse leden zich hebben aangemeld om voor de komende periode bestuurlijke verantwoordelijkheid te willen dragen.

Thijs ’t Hart, Gerard van der Wal en Cor Quinten zullen de noodzakelijke rollen gaan vervullen om de PvdA-afdeling Noord-Beveland ook in de komende tijd levensvatbaar te houden. Door Ellen van der Klooster, voorzitter van de gemeenteraadsfractie, werd namens de PvdA-fractie Noord-Beveland en de ondersteuners daarvan een fraaie kist wijn aangeboden als dank voor het vele werk dat Piet in de afgelopen jaren voor de lokale PvdA heeft verricht.